Veelgestelde vragen

WIJ ZIJN MET VAKANTIE T/M 18 OKTOBER.
Berichten zullen vanaf 19 oktober op volgorde van binnenkomst worden behandeld.

Lees alstublieft onze veelgestelde vragen voordat u ons een e-mail stuurt.

Is er een minimum bestelbedrag?

nee er is geen minimum orderbedrag.

Wat is en hoe werkt IN3?

In3 - In 3 keer betalen met 0% rente (momenteel alleen voor Nederlandse bestellingen)

Betaal je je aankoop liever niet in één keer? Maak dan gebruik van in3: de enige gespreid betaalmethode met 0% rente. In drie keer betaal je het aankoopbedrag zonder extra kosten. Zo koop je binnen je budget je favoriete product. Het minimale bestelbedrag is € 100,- en het maximale bestelbedrag is € 3.000,-.

Voorafgaand aan de betaling doet in3 een supersnelle gegevenscontrole. Mocht onverhoopt je verzoek tot betaling niet geautoriseerd worden, dan kan je contact opnemen met in3 of kiezen voor een andere betaalmethode. Wil je meer informatie over in3? Bezoek dan de website van payin3: website pay in3

Hoe werkt het?

Als je kiest voor in3 betaal je het volledige bedrag in drie gelijke delen binnen 60 dagen. Op de dag van je bestelling betaal je het eerste deel via iDeal en wordt je aankoop verzonden. 30 dagen later betaal je het tweede deel en weer 30 dagen later het derde deel. Zo hoef je geen grote uitgave in één keer te doen. Je ontvangt een mailtje zodra je een nieuwe betaling moet doen. Wel zo makkelijk!

1. Kies & check:
Kies in3 bij het afrekenen, het systeem doet een supersnelle gegevenscontrole.

2. 1e betaling & verzending:
Je doet direct je eerste betaling en de bestelling wordt verzonden.

3. 2e & 3e betaling:
Binnen 30 dagen doe je de tweede betaling en binnen 60 dagen doe je de derde betaling.

BIJ HET KIEZEN VAN DEZE OPTIE LOOP DE BETALING NIET MEER BIJ ONS! DE REKENING DIENT U VOLLEDIG TE BETALEN.

Ik heb geen kvk nummer kan ik dan ook bestellen?

Ja, ook zonder kvk nummer kunt u bij ons bestellen.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Dit is afhankelijk van wanneer en welke merken u besteld. Wij streven ernaar om uw pakket zo snel mogelijk te versturen.. Voor bepaalde artikelen/merken geldt een aangepaste levertijd (zie https://www.textielnederland.nl/levertijden) Tijdens het bestellen kan er ook staan: artikel beschikbaar via nabestelling. Dit heeft gevolgen op de levertijd! LET OP: uw order wordt pas verstuurd als deze compleet is. Wenst u dit niet plaats dan meerdere bestellingen.

Ontvang ik een factuur?

Ja, u ontvangt altijd een factuur.

Ik woon niet in Nederland, kan ik ook bestellen?

Ja, ook klanten die niet in Nederland wonen kunnen bij ons bestellen.

Retourneren

Retourneren is alleen mogelijk als u voldoet aan de eisen die staan in onze algemene voorwaarden.
U dient hiervoor het herroepingsformulier in te vullen.

Waar vind ik de algemene voorwaarden?

U vindt deze onderaan de home pagina.

Hoe kan ik contact opnemen?

U kunt contact opnemen d.m.v. het contact formulier. Indien uw vraag over een reeds gedane bestelling gaat kunnen wij uw vraag niet beantwoorden als er geen ordernummer vermeld is! Vragen worden niet via Facebook of andere manieren dan e-mail beantwoord. Wij beantwoorden uw vraag binnen 3 werkdagen.

Stuur ons een e-mail

Heeft u een vraag over een bestelling dan kunnen wij alleen helpen
als u een ordernummer vermeld.
Wij doen ons best om u binnen 3 werkdagen te beantwoorden.
LET OP: mailt u vanaf een hotmail of g-mail account dan is er een kans dat onze mail in uw spam box komt.
Wij werken van maandag t/m donderdag!